Minden kérdésre a lehető leggyorsabban, általában 1 napon belül válaszolunk. Különféle kommunikációs csatornákat használunk, például e-mail és videókonferencia (Zoom), hogy ügyfeleink a számukra legkényelmesebb módon elérhessenek bennünket.
Bár lehetséges a Facebook és Google Ads kampányok önálló kezelése, de könnyű elveszni a beállítások között, ami jobb esetben az optimálisnál gyengébb eredményeket hoz, míg rosszabb esetben le is tilthatják a hirdetési fiókod. A Woomarketingnél szakértelmet, időmegtakarítást, költségvetés-optimalizálást, fejlett eszközökhöz és technológiákhoz való hozzáférést, valamint elszámoltathatóságot kínálunk a kampányaid sikere mellett.
Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy sikeres eredményeket érjünk el, és hogy hosszú távú kapcsolatokat építsünk ki veled.
A hirdetési keret a projekt időtartalmától és a szükséges szolgáltatásoktól függően változik. Különböző büdzséjű ügyfelekkel dolgozunk, akiknek elkészítjük a költségvetésüknek megfelelő ajánlatot. Szolgáltatásaink jellege és az érdemi eredmények elérése miatt nem áll módunkban ügyfelet fogadni 50.000 forint havi költségvetési küszöb alatt.
Ami a megtérülést illeti, ez szintén számos tényezőtől függ, például az iparágtól, a piaci versenytől, a célközönségtől és a marketingstratégiától. Csapatunk azonban bizonyítottan eléri a 300%-os minimális ROI-t ügyfeleink Facebook és Google Ads kampányaiban. Együtt fogunk dolgozni veled, hogy reális célokat tűzzünk ki, és a szerzett adatokat arra használjuk, hogy megalapozott döntéseket hozzunk a kitűzött célok elérése érdekében.
Marketingstratégiánkban adatvezérelt megközelítést alkalmazunk, ami azt jelenti, hogy adatok és elemzések alapján hozunk döntéseket. Folyamatosan nyomon követjük a kampányaid teljesítményét, szükség szerint módosítjuk a magas ROAS (Return On Ad Spend) és ROI érdekében.
Először megismerjük vállalkozásod, célközönséged és hirdetési céljaid. Ezen információk alapján személyre szabott stratégiát dolgozunk ki, amelyet a te konkrét céljaid elérésére tervezünk. Szolgáltatásainkat többféleképpen személyre szabhatjuk, beleértve a hirdetéscélzást, a hirdetésformátumot, a kampánycélokat és a költségkeret-elosztást.