A projekt nem egy szokványos “nulláról építkezés” volt, hanem egy váratlan helyzetből indult:
Az ügyfél korábbi Shoprenteres webáruháza, amelyre már felépített egy brandet technikai okok miatt törlésre került, és ezzel együtt elvesztek az adminfelületre mutató linkek, a beállítások és az aktív domain is.
A kihívás tehát több szinten jelentkezett egyszerre:
a teljes webáruház újrapozicionálása és technikai újraépítése,
egy új domain név beállítása, a régivel történő megfelelő átirányítással,
és egy teljes, manuális termékfeltöltési folyamat, mivel az eredeti adatbázis sem volt teljes körűen elérhető.
Ehhez jött hozzá az, hogy a kliens egy olyan rendszert szeretett volna, amely minimális kézi beavatkozást igényel a jövőben: automatizáltan kommunikál, kiszolgál, és újravásárlásra ösztönöz.
Első lépésként a GoldMuscle.hu új domain került regisztrálásra, majd a korábbi gold-muscle.hu domain átirányítását oldottuk meg 301-es technikai redirecttel, hogy a régi linkeken érkező látogatók ne veszítsék el a kapcsolatot az új oldallal.
A webshopot Shopify alapon építettem újra, mivel ez hosszú távon stabilabb, gyorsabb és jobban integrálható automatizálási rendszerekkel, mint a korábbi platform.
A törlés miatt a korábbi termékadatbázis csak részlegesen volt elérhető, ezért külső gyártói oldalakról kellett manuálisan összegyűjteni a képeket, árakat több mint 300 termékhez.
A termékleírások nem egyszerű másolás-beillesztés alapján kerültek fel, hanem mindegyik egyedi értékesítésorientált szövegezést kaptak.
A dizájn letisztult, vásárlásra optimalizált, kifejezetten a célcsoport igényeire szabva készült, és reszponzív kialakítást kapott, hogy mobilról is ugyanolyan élményt nyújtson.
A GoldMuscle.hu webáruház most már teljesen működőképes:
modern, reszponzív felület,
vásárlóbarát navigáció,
teljesen feltöltött termékportfólió (jelenleg ~250 termék),
világos kategóriarendszer és márkastruktúra,
egyértelmű fizetési és szállítási információk.
Az oldal alapját képezi annak a márkaépítési és nemzetközi terjeszkedési stratégiának, amellyel Manuel az osztrák piacon is meg kíván jelenni.
A webshop mostanra teljesen működőképes, de a projekt ezzel nem ért véget: következő lépésként egy AI-alapú marketing- és ügyfélszolgálati rendszer is bevezetésre kerül, amely automatizáltan kezeli az érdeklődőket, a visszatérő vásárlókat és a közösségi média jelenlétet.
Erről hamarosan külön esettanulmányban számolok be.
A Woomarketingnél szenvedélyesen szeretünk segíteni a vállalkozásoknak, hogy kiaknázzák teljes online potenciáljukat.
This site is not a part of Google™ website or network of sites such as Youtube™ or any company owned by Google™ or Youtube™ Additionally this website is not endorsed by Google™ Youtube™ or Facebook Inc. in any way. Google™ is a trademark for all their respective companies, FACEBOOK™ is a trademark of FACEBOOK, Inc.